tłumiki

Samochody i tłumiki – często skrzywdzone przez właścicieli

Blacharstwo jest dzisiaj jedną z najczęściej wybieranych odłamów mechaniki samochodowej. Nawet jak pojeździmy i poszukamy mechaników, to zobaczymy że nawet powyżej pięćdziesięciu procent spośród nich, to właśnie mechanicy lakiernicy.

Warszawskie tłumiki bywają malowane

tłumikiNapis blacharstwo lakiernictwo jest też na dużej części spośród zwykłych mechaników. Co taki blacharz robi? Maluje, klei, spawa, szpachluje itd. Jednak montuje również często haki holownicze, mimo że to bardziej praca dla zwykłego mechanika. Praca taka, jest dość opłacalna, szczególnie w dużym mieście, gdzie niemal co chwilę dochodzi do jakiejś stłuczki, a właśnie na takich wydarzeniach lakiernicy najwięcej zarabiają. Tacy ludzi, to często magicy, w tym co robią. Niektórzy nawet pomalują tłumiki warszawa, jeżeli ktoś ma tylko taki kaprys, chociaż jest to raczej rzadko spotykany zabieg. Można pomalować również felgi, zaciski hamulców, bębny hamulcowe, zawieszenie na czele z sprężynami. Tarcz hamulcowych się nie maluje, ale jeżeli komuś zależy, to może zamontować nawet kolorowe przewody hamulcowe. Dzisiejszy świat motoryzacji daje spore pole do popisu., jednak ja nie lubie tego. Dla mnie jest to mocno kiczowate. Niestety, nie wszyscy to widzą, a co więcej niektórym się to podoba.

Największe bum na to było w czasie, kiedy do kin wchodził film o nielegalnych wyścigach, gdzie każdy miał mocno kolorowy, wręcz pstrokaty samochód. Później gry komputerowe weszły na rynek i tak na przykład opel calibra stał się obiektem takich nadużyć, przez co dzisiaj trudno znaleźć zadbany egzemplarz.

Top