folia

Roll up w centrum handlowym

Jestem kierownikiem sklepu znajdującego się w galerii handlowej w Poznaniu. Jest on bardzo źle położony, ale to nie ja wynajmowałam pomieszczenie tylko centrala marki, więc nie miałam na to wpływu. Sklep w rogu zawsze ma pod górkę, bo jest słabo widoczny i niewielu chce się tam do niego dojść.

Roll up w centrum handlowym jest zawsze dobrą reklamą?

foliaTrzeba więc starać się bardziej niż inni, jeśli chce się utrzymać sklep i zarabiać na nim. Zwykłe banery tutaj nie pomogą, bo są montowane nad sklepem, czyli tam gdzie ich nie widać. Gdybyśmy mieli jakiś samochód do dyspozycji to można byłoby go obkleić. Taka folia one way vision jest bardzo trwała, więc jej koszt szybko by się zwrócił, ale to nie ta branża, żeby dojeżdżać do klienta. W zeszłym roku zatrudnialiśmy dwie dziewczyny, które rozdawały ulotki z kuponem rabatowym do naszego sklepu, ale ulotki nie cieszą się popularnością, i mało osób chciało je brać, a jeśli wzięli to wyrzucali do kosza, sądząc po jego zawartości. W tym roku postanowiłam, że zaraz za wejściem do galerii handlowej stanie nasz roll up. Na nim będzie widniała nazwa sklepu, świąteczne promocje, i mała mapka jak do nas dojść. Dzięki niej od razu widać było co mamy do zaoferowania i gdzie się znajdujemy. Jeśli to nie przyciągnie klientów to znaczy, że już nic nie pomoże, żadne banery, żadne folie, żadne ulotki. Na szczęście pomysł się sprawdził. Co prawda nie zostaliśmy zalani przez morze klientów, ale na pewno było ich znacznie więcej niż normalnie.

Dzięki temu nasze zyski wzrosły i udało nam się wykupić reklam w gazetce wydawanej przez centrum handlowe, co dodatkowo wpłynęło na liczbę klientów. Taki jeden mały roll up, a tyle dobrego potrafi zrobić. W przyszłym roku też trzeba z niego skorzystać i postawić koło wejścia.

Top