Niezbędne czynności przed wyjazdem

Wraz z moim chłopakiem tuż po tym, jak zaliczyliśmy wszystkie sesje, zdecydowaliśmy, że musimy skoordynować nasze urlopy i w końcu wyjechać razem na prawdziwe wakacje. Gdy udało nam się ustalić wspólny urlop wybraliśmy, że chcemy polecieć do Hiszpanii. Jednak, aby wykupić hotel, potrzebowaliśmy wymienić złotówki na euro.

Znalazłam stronę internetową polecanego kantoru w Warszawie

polecany kantor w WarszawieMimo że żyjemy w dobie internetu i wydaje się, że nie powinno być żadnego problemu z zakupem za granicą towarów bez zmiany waluty, to jednak jest to wciąż mit nie do przeskoczenia.  Dlatego też okazało się niezbędne wymienienie części naszej gotówki na euro.  Zdecydowaliśmy się na najbardziej polecany kantor w Warszawie, nie będę podawać wam nazwy, gdyż nie jest to tematem mojego posta.  Jednak wracając do tematu, gdy tylko wymieniliśmy nasze pieniądze, zabraliśmy się za rezerwowanie biletów na lot, miejsc w hotelu i biletów na atrakcje, które nas zainteresowały. Jako że mój chłopak jest ogromnym fanem piłki nożnej, to zdecydowaliśmy, że odwiedzenie Camp Nou jest czymś, czego ominąć nie możemy, jako że sama kibicuję zespołowi FC Barcelony.  Jednak uznaliśmy, że ten wyjazd musi być równie ciekawy dla mnie, jak i dla niego, dlatego też gdy on wybrał Camp Nou jako miejsce, które musi odwiedzić, ja zdecydowałam, że od zawsze marzyłam o wykonaniu wycieczki po drogeriach hiszpańskich, gdyż jako osoba interesująca się kosmetykami nie mogłam pozwolić, by okazja na poznanie trendów z innych krańców świata.

Ostatecznie wyjazd bardzo nam się udał, mimo że nie można było ominąć niewielkich przeciwności losu, to właśnie one sprawiały, że ten wyjazd był jeszcze bardziej wyjątkowy i tylko „nasz”. Zobaczyliśmy rzeczy, o jakich nawet nie marzyliśmy i poczuliśmy, że warto podążać za marzeniami.