Kupiłem ekspres i dostałem gratis pakiet serwisowy

Sprawiłem sobie ostatnio nową zabawkę. Lubię nowoczesne gadżety, ale jeszcze bardziej lubię kawę, więc postanowiłem te dwie pasje połączyć ze sobą. Kupiłem ekspres znanej marki w jednym z dużych marketów z elektroniką. Do zakupionego ekspresu dostałem roczny zapas kawy i darmowy pakiet serwisowy też na rok. Nie ukrywam, że te dodatki przekonały mnie do wybrania konkretnego modelu.

Czyszczenie ekspresu mam przez rok za darmo

serwis ekspresów delonghiKupiłem ekspres znanego i uznanego producenta. Wiedziałem, że takie urządzenie to gwarancja jakości. Jestem z niego bardzo zadowolony a kawa w nim zrobiona smakuje wybornie. Najbardziej jednak cieszy mnie pakiet serwisowy, który dostałem w formie podziękowania za dokonanie wyboru. Było to dla mnie bardzo istotne, bo w ramach takiego pakietu serwis ekspresów Delonghi będzie dokładnie czyścił mój ekspres zawsze wtedy, gdy zajdzie taka potrzeba. A każdy właściciel ekspresu wie, że powinno się go dokładnie wyczyścić przynajmniej raz na dwa miesiące. Na upartego można to zrobić raz na kwartał. Sam bym się tego zadania nie podjął, bo ani się na tym nie znam ani też nie mam cierpliwości do takich rzeczy. A dzięki usługom serwisantów wystarczy, że zawiozę do nich ekspres a oni zajmą się resztą. Przynajmniej przez pierwszy rok będę miał tą usługę za darmo. A potem zobaczy, jeśli to się sprawdzi to oczywiście wykupię sobie taki pakiet na kolejny rok już we własnym zakresie.

Urządzenie, które zakupiłem, jest bardzo zaawansowane technicznie. Zrobienie kawy jest banalnie proste, ale już rozłożenia ekspresu na części jakoś sobie nie wyobrażam. Na szczęście przez najbliższy rok nie muszę o tym myśleć, bo zajmą się tym fachowcy z serwisu. Dlatego wybrałem właśnie tą markę – bo chcę używać ekspresu bez myślenia o tym, że trzeba go rozebrać na części i wyczyścić.

Top