Branding fotobudki weselnej, czyli dobry sposób na reklamę

Branding to nowoczesne pojęcie, które oznacza kreowanie marki. Z pewnością niewiele osób mogłoby skojarzyć to pojęcie z fotobudką, ale okazuje się, że jest to całkiem dobry sposób na reklamę – zwłaszcza na takich imprezach okolicznościowych jak wesela, gdzie gości zazwyczaj jest sporo. Branding oznacza w praktyce spersonalizowanie fotobudki.

Reklama na weselnej fotobudce, czyli nowy pomysł na branding

weselna fotobudkaMożna personalizować fotobudkę pod brand konkretnej firmy, akcji marketingowej czy po prostu dostosować ją do imprezy – jej klimatu. Jeśli jest to weselna fotobudka, to branding może polegać na tym, że na fotobudce znajdzie się zdjęcie pary młodej albo specjalna grafika lub napis. Częściej jednak stosuje się branding w przypadku firm, które chcą zareklamować swoje produkty. Brand czyli reklamę można umieścić na tylnej ścianie fotobudki. Wymiary takiego brandu to zazwyczaj 160×200, a więc całkiem sporo. Poza tym brand umieszczany jest także na bocznych ściankach, które dodatkowo mogą być podświetlane. Chodzi oczywiście o zewnętrzną stronę fotobudki, choć reklama może też ukrywać się w jej wnętrzu. Takie fotobudki znajdują się nie tylko na weselach, ale też na różnych imprezach firmowych, imprezach integracyjnych. Sama fotobudka wygląda jak duże pudełko, często z kotarami – może przypominać przymierzalnię w salonie odzieżowym. Jest dość duża, więc jest to dobre miejsce na branding. Branding najczęściej nie znajduje się w cenie takiej fotobudki – przeciwnie, za taką usługę trzeba zapłacić nieco więcej.

Mimo wszystko warto stawiać na taki rodzaj reklamy, tym bardziej że fotobudka jest formą zabawy, z której goście korzystają często, więc na pewno taki brand utkwi w ich pamięci i zachęci do znalezienia większej ilości informacji na temat danej marki. Nie każda firma oferuje branding, co warto od razu sprawdzić.

Top